donderdag 13 januari 2011

Met de vlam in de pijp.

Vandaag heeft Franklin (klasgenoot) ons geholpen met de auto prepareren.
Max heeft vandaag op zijn stage bedrijf http://bosschemotorenrevisie.nl/website/ de motor helemaal klaargemaakt.
Op dit moment ligt de motor achter in mijn auto, en morgen in de Frontera, dat is tenminste het plan!

Vandaag heeft De Hijede een imperiaal langs gebracht die wij op onze auto zullen gebruiken.
Ik (Wouter) heb de imperiaal al ingekort en aangepast. morgen zal ik hem met zelfgemaakte steuntjes gaan bevestigen bovenop de auto. Daarna zal ik deze overspuiten, en dan is er weer iets af.

Het begint op te schieten. EINDELIJK!

We zijn erg blij met alle aandacht die we krijgen maar moeten jullie (famillie/vrienden/sponsors & verdwaalde mensen) toch helaas teleurstellen voor de komende 2 weken. Wij hebben besloten de deur op slot te doen en niemand er meer in te laten. Wij gaan ons nu volledig richten op de auto, daar kunnen we geen afleiding bij gebruiken.
Ons sociaal leven is de laatste weken ook sterk gedaald/verdwenen. Dit maakt niet uit, wij hebben het er voor over. Als wij zeggen dat we gaan, dan gaan we ook!

Dus laat ons A.U.B met rust de komende weken. Ik (Wouter) zal er voor zorgen dat het blog word geüpdate zodra er iets te melden is.


Dus , zodra de auto loopt, en wij zijn er van overtuigd dat we er klaar voor zijn, zal ik dat melden op het blog en zijn jullie alle welkom om te komen kijken. Natuurlijk wel nadat mijn (Wouter) opa de final inspection heeft gedaan. He's the big boss!


Groeten,

En tot het volgende bericht.
Let A.U.B niet teveel op de spelling, we zijn al even niet meer op school geweest.

Geen opmerkingen: