woensdag 12 januari 2011

Auto opgehaald bij Brover.

Tjah, wat zal ik er van zeggen....... Brover heeft zoals gewoonlijk weer kwaliteit afgeleverd.
Max en ik dachten; die zullen wel het overgebleven hout en al die zooi  gebruiken voor onze auto.
Niet dus! Super mooi afgewerkt, en heel stevig.

Na een uurtje stonden we weer in Son met de auto, de brug op met dat ding! riep Max.
Een auto op de brug zetten is geen enkel probleem, dit doen wij nog blind met onze handen op ons rug gebonden.
Een verschil, deze keer was het een 1500kg zware auto zonder motor of stuurbekrachtiging.
Uiteindelijk is het gelukt door een sjorband te gebruiken als een soort takel.

Vandaag heb ik (Wouter)  mijn electronische componenten aangesloten. Ik had een eigen relais/zekering kist gemaakt voor alle extra lampen/omvormer & ander gespuis gemaakt. Ik had er weinig vertrouwen in omdat alles tot nu toe alleen maar tegenzit met deze auto.
Nadat alles was eengesloten deed ik heel voorzichtig de hoofdschakelaar omzetten......wat denk je?......ALLES werkte! De hele Kermis aan lampen werkte!

Ik heb daarom ook even een vreugde dansje gedaan. Misschien, HEEEEEL misschien, zit het vanaf nu weer een beetje mee.


Foto's volgen!

Geen opmerkingen: