woensdag 26 januari 2011

Morgen.....

Eindelijk. Na lang werken, geen oliedruk, veel schelden, en vooral VEEL onzekerheden is het dan zo ver. ....................Testdag!

Na ongeveer 4 lange maanden gaat onze auto weer zelfstandig naar buiten rijden.
We zullen hem eens goed gaan testen. Dat zal geen probleem zijn voor Max en mij, we houden wel van een uitdaging.

Er is nog meer goed nieuws. Ik (wouter) heb geregeld dat we in een lokaal krantje komen genaamd; Groeiend Best.
Ook zullen we met een foto te zien zijn in het Eindhovens Dagblad (ED).

Max & ik zijn een goed team. Technische gedeelte is Max zijn ding, en laat mij maar het management/sponsoring & PR regelen.

Foto's van de auto & ons volgen!!
Dus familie van Max (en die van mij), nog even geduld! Ik upload de foto's zo snel mogelijk.

Geen opmerkingen: