zaterdag 25 september 2010

Driftig opzoek naar een auto.

Even een kleine update!

Max & Ik zijn driftig op zoek naar een ''goede'' auto voor Afrika. Wat we tot n toe hebben gezien, was of te duur of liep voor geen gulden (zoals mijn chef dat mooi kan verwoorden).
We zijn pas naar een BMW 525i wezen kijken, maar dat was een groot fiasco.
De verkoper heeft ongeveer 10x gezegd dat de auto in perfecte technische staat was, en je er zo mee naar Afrika kan rijden......misschien op een auto ambulance, ja. Zodra Max hem startte begon de gehele auto te schommelen en te beven. Niks dus!

Op dit moment hebben we er 3 op het oog.

- Mercedes 124 TD 1993
- Opel Frontera 1996
- BMW 525 IX Touring 4WD AUT 1995

Suggesties en/of opmerkingen?

1 opmerking:

Unknown zei

Hey jongens,


Ik zag dat jullie nog staan te twijfelen over een van de bovenstaande auto's. Zonder te twijfelen en met de ogen dicht raad ik sterk de Mercedes aan.

En dit is de reden waarom: http://www.youtube.com/watch?v=U8MiC2OSKGI

Zelf heb ik er ook zo een. Vijfentwintig jaar oud, afgelopen zomer 4.000 KM mee gereden door heel Europa en geen druppel olie genomen. Al zou die 5 ton op de klok hebben zou ik nog m'n schoonmoeder er mee naar Africa durven sturen. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Zet 'm op!

Daniel Adema
1001Stickers.nl